100lat.pl - wysyłaj kartki z Internetu odbierz kartkę SMSOdbierz kartkę podając kod otrzymany SMSem cennikCo i ile kosztuje na 100lat.pl ofertaCo mamy dobrego, czyli oferta 100lat.pl pomocNajczęściej zadawane pytania zalogujZaloguj się lub załóż nowe konto

Pierwszy raz u nas? :) załóż darmowe konto

Jesteś już użytkownikiem? Zaloguj się

FAQ 100lat.pl

Nie pamiętam mojego hasła - pomóżcie!

Jeżeli nie pamiętasz hasła - zawsze możesz ustawić nowe, lepsze, łatwiejsze do zapamiętania hasło :)

[Zmień hasło »]
Wpisz poniżej swój adres e-mail - ten sam, który był podany przy rejestracji w 100lat.pl.

Nie mogę się zalogować

Jeśli nie możesz się zalogować to prawdopodobnie wpisujesz błedny e-mail lub hasło. Sprawdź czy nie masz wcisniętego na swojej klawiaturze klawisza CAPS LOCK (WPISWANIE DUZYCH LITER), gdyż system rozpoznaje duże i małe litery.
Logując się podaj e-maila z którego się rejestrowałeś w naszym systemie. Jeśli nie pamiętasz hasła przejdź do pytania "Nie pamiętam mojego hasła - pomóżcie!"

Jak mam usunąć konto?

Aby skasować swoje konto, przejdź proszę kolejno zakładki: "Moje 100lat.pl" -> "Mój profil" -> "Usuwanie konta" lub kliknij tutaj.

Jak mam zmienić dane osobowe?

Aby zmienić dane osobowe podane przy rejestracji, przejdź proszę kolejno zakładki: "Moje 100lat.pl" -> "Mój profil" -> "Dane osobowe" lub kliknij tutaj.

Dlaczego kartki się nie otwierają?

Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie obsługuje Flasha. Kliknij na poniższy link aby pobrać darmową wtyczkę która umożliwi Ci uruchamianie flashowych aplikacji

http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Można też ściągnąć i zainstalować przegladarke Firefox - www.firefox.pl - ona automatycznie po zainstalowaniu wyświetli opcje pobierania Flasha. Firefox to alternatywna przeglądarka internetowa wobec MS Internet Explorer.

W jaki sposób mam wysłać kartkę?

Aby wysłać kartkę ze 100lat.pl należy być zarejestrowanym użytkownikiem i należy się zalogować. Większość kartek w 100lat.pl jest aktualnie płatna, wiec należy wcześniej wykupić abonament lub zapłacić za kartkę poprzez SMS. Po wybraniu kartki i napisaniu życzeń naciskasz przycisk "Dalej - podgląd", a następnie "Dalej - wybór adresata", aż wreszcie przycisk "Wyślij".

Gdzie znajdują się wysłane kartki?

Wszystkie Twoje wysłane kartki znajdują się w zakładce: "Moje 100lat" -> "Moje e-kartki" -> "Wysłane" lub tutaj.

Jak mam wykupić abonament?

Możesz wykupić abonament, który umożliwi Ci wysyłanie dowolnej ilości kartek przez wybrany okres abonamentowy. Abonament kupuje się w bezpieczny sposób. Szczegóły znajdują się w zakładce: "Moje 100lat.pl" -> "Płatności" -> "Abonament VIP" lub tutaj.

Możesz również zapłacić za pojedynczą kartkę kupując Stokrotki. Za Stokrotki możesz zapłacić przez SMS lub również dokonując bezpiecznego przelewu. Szczegóły znajdują się w zakładce: "Moje 100lat.pl" -> "Płatności" -> "Abonament VIP" lub tutaj.

Aby móc wysyłać kartki z naszego serwisu, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Sama rejestracja jest bezpłatna.

Co oznacza: koszt 3 Stokrotki?

Koszt 3 stokrotki oznacza, ze aby wysłać daną kartkę, nie mając wykupionego abonamentu w 100lat.pl, należy zakupić 3 stokrotki wysyłając smsa lub płacąc przelewem. Szczegóły znajdują się w zakładce: "Moje 100lat.pl" -> "Płatności" -> "Kup stokrotki" lub tutaj.

Gdzie znajduje się książka adresowa?

Dane w książce adresowej pochodzą z Przypominajki. Zatem jeśli chcesz mieć osoby w książce adresowej, wpisz ich dane do Przypominajki, w zakładce: "Moje 100lat.pl" -> "Moje Przypomnienia" -> "Lista Przypomnień" lub tutaj.

Możesz również poprosić swoich znajomych, aby zrobili to za Ciebie wysyłając do nich specjalny e-mail. Szczegóły tutaj.

Gdzie znajdują się darmowe kartki?

Wszystkie darmowe kartki znajdują sie w kategorii "darmowe".

Czy rejestracja jest darmowa?

Konto (rejestracja) w 100lat.pl jest darmowe. Bezpłatnie możesz wysyłać niektóre kartki oraz korzystać z Przypominajki. Jednak jeżeli chcesz korzystać ze wszystkich kartek dostępnych w naszym serwisie, w tym z animowanych, musisz wykupić abonament lub opłacić pojedyncze kartki przez SMS.

Mam inne pytanie, sugestię lub problem

Odpowiadamy na wszystkie wiadomości; zazwyczaj czas oczekiwania nie przekracza 12 godzin. Pamiętaj o tym, że im bardziej szczegółowo przedstawisz problem lub pytanie - tym lepiej i szybciej będziemy mogli Ci pomóc!
[Wyślij pytanie » ]
(Uwaga: jeżeli nie pamiętasz hasła, to nie pisz do nas, tylko skorzystaj z automatycznego ustawiania nowego hasła tutaj)
© 2004 - 2017 Serwis 100lat.pl  pomoc / kontakt